zaterdag 7 mei 2011

Lovely Lente!

Roos uit eigen tuin
Van alle seizoenen houd ik het meest van de lente. Het wordt langer licht en de temperatuur gaat omhoog. De natuur komt na een koude winter weer tot leven en de bomen, bloemen en planten staan in bloei. Heerlijk! Ik ben altijd meteen een stuk vrolijker wanneer de zon schijnt en ook mijn 'problemen' lijken dan een stuk minder erg. Ik heb het idee de hele wereld wel aan te kunnen (nou ja, soms dan...). In de lente en de zomer heb ik een positievere kijk op zaken in tegenstelling tot de donkere tijden in de winter. Dan zie ik alles een stuk somberder in. Lente, zonnestralen, een hogere temperatuur en de bloesem van bomen en planten helpt mij te relativeren en in te zien dat 'wat vandaag niet gaat, morgen wel komt'. In ieder geval om een stuk relaxter om te gaan met de wereld. Wat zonnestralen al niet met je kunnen doen!

Ciao!
Ixis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten