zaterdag 14 mei 2011

I caved...

Ik ben overstag. Tot nu toe heb ik telkens geroepen dat ik ze ontzettend lelijk vind. "Maar ze lopen zo prettig!" kreeg ik altijd als antwoord. Dat moet dan haast wel, als onderhand de hele wereld op die slippers loopt. Daarbij schijnen de slippers ook nog eens goed te zijn voor je voeten. Nu kwam ik ze vandaag tegen in een winkel met flink wat korting en ik ben overstag want heb ze  gekocht. Mijn eerste Birkenstocks. 




Birkenstock Slipper piazza - Ice Pearl Onyx

Dit is 'm dan. Ik heb gekozen voor een metallic grijs-achtige kleur in de ‘teenslipper’ versie.  Het design waarom Birkenstock bekend staat vind ik nog steeds lelijk, maar deze vond ik wel leuk. Tegen een vriendin heb ik altijd geroepen dat ze lelijke slippers heeft. Ik ben benieuwd hoe ze reageert als ze ziet dat ik er nu zelf ook mee loop. Hopelijk lopen ze echt zo fijn als men claimt en blijkt dit geen miskoop te zijn. Aan de aanprijzing van de Birkenstocks zal het in elk geval niet liggen. Er wordt verteld dat de zool van slipper zo is ontworpen dat deze zich helemaal vormt naar je eigen voet. Dit zorgt niet alleen voor een comfortabele pasvorm, maar ook voor ondersteuning aan alle kanten. Je voeten schijnen hierdoor minder snel moe te worden en ze blijven lekker luchtig voor in de zomer. Klinkt positief, en wanneer iets naast een comfortabele pasvorm ook nog eens gezond is voor je voeten, is dat helemaal mooi meegenomen Ik ga ze in ieder geval inlopen, hier thuis, nog voordat mijn vriendin me ermee ziet, zodat ik even de tijd heb me voor te bereiden op haar preek; "Maar je vond mijn slippers zo lelijk!" Ik hoor het haar al zeggen...

Ciao!
Ixis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten