vrijdag 6 mei 2011

Here we are

En dan heb je ook maar eens een blog aangemaakt. Ze schieten als paddestoelen uit de grond en ik ben stiekem toch wel benieuwd waar al die fuss nou allemaal over gaat. Het uitkiezen van de naam was al een hele happening. Dat ik Ixis zou kiezen stond al vast, mijn alter ego naam op het wereld wijde web, maar die domein naam was al bezet. Dan maar iets erbij verzinnen. Maar wat dan? Het moet natuurlijk wel een beetje catchy klinken. Waar wil ik over gaan bloggen? Want dan moet er natuurlijk wel een link zijn met de naam van mijn blog. Ja, waar wil ik over bloggen. Dat had ik misschien eerst moeten bedenken. 'Ixis daily' valt af, aangezien ik hoogstwaarschijnlijk niet dagelijks zal bloggen. 'Ixis life' vind ik zo afgezaagd, net zoals 'It's all about ixis'. Nee, dan gewoon ixis. Om de beschikbaarheid te testen vul ik 'dan ixis' in in het veld waar de website naam moet komen. Hij is nog available. Of misschien toch 'Ixis ideas', heeft ook wel iets. Daar gaat in mijn beleving een blog tenslotte om. Het neerschrijven van je ideeën voor één ieder die er in geïnteresseerd is. Ik tik het in en voilà, klaar. Vraag me niet hoe, maar uiteindelijk heb ik zonder op enter te drukken (of ja, dat zal in het proces toch wel ergens gebeurt zijn) nu een weblog met een naam die afwijkt van het web-adres. Duidelijk een beginner.

Mijn blog staat. Ixis ideas vertegenwoordigt op de website Dan Ixis. Ik heb nog niet echt een idee wat ik ermee ga doen, maar kan nu naast facebook, hyves en linkedin, ook aansluiten in de rij van bloggers. Weet ik ook eens hoe dat voelt.

Ciao!
Ixis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten